Kinderopvang KleurRijk

Op ons kindcentrum bieden wij vanuit CKO KleurRijk opvang op ons Kinderdagverblijf, de peutergroep en en de buitenschoolse opvang. Wij bieden opvang aan kinderen waar zij Gods liefde mogen ervaren. De kinderen krijgen de ruimte om zich te ontwikkelen in een vertrouwde en veilige omgeving, door te spelen, plezier te maken. Een omgeving waar ieder kind wordt gezien en gehoord.

Samen geloven, groeien en genieten doen wij met elkaar in één doorgaande lijn door intensief samen te werken met opvang, ouders en school.

Kinderdagverblijf

Wij vinden het belangrijk om samen met de kinderen plezier te maken. Dat doen wij door verschillende manieren: vrij spelen, knutselen, leuke activiteiten en samen op ontdekking gaan. Buiten spelen met de kinderen doen wij graag en ook met kouder weer gaan wij naar buiten met onze speciale speelbroeken. Wij bieden ook peuterspeelzaal aan, dat bij ons in het kinderdagverblijf zit.

Buitenschoolse opvang

Wij vinden het belangrijk dat de kinderen buiten schooltijd een plek hebben waar zij zich kunnen ontwikkelen tijdens het doen van leuke activiteiten of rust kunnen vinden door een Donald Duck te lezen na een schooldag. Wij bieden dagelijks gevarieerde activiteiten aan zoals sport en spel, knutselen, iets bakken of we doen een workshop zoals theater of djembé. Buiten spelen vinden wij erg belangrijk. Ook gaan wij weleens naar een speeltuin of het park in de buurt.