Wij willen de kinderen zien zoals God hen ziet. Ons grote verlangen is dat de kinderen vanuit het geloof ontdekken wie ze zijn. Dat ze leren leven zoals God dat van hen vraagt: volgens de Bijbelse normen en waarden en in het licht van Gods onvoorwaardelijke liefde en genade.

Wij geloven dat het welbevinden van het kind een voorwaarde is voor ontwikkeling en groei.

Wij gaan voor optimale groei voor ieder kind. Niet elk kind hoeft hetzelfde te scoren, als het zich maar ontwikkelt. Wij geloven dat God met elk kind een bedoeling heeft. Ieder kind heeft van God talenten gekregen die hij mag ontwikkelen. We zorgen daarom voor een rijke en eigentijdse leeromgeving en stemmen af op wat ieder kind nodig heeft.

Ook als team blijven we groeien. Samen streven we naar aanbod en onderwijs van hoge kwaliteit.

Wij bieden onderwijs & opvang in een rijke en eigentijdse leeromgeving: Samen geloven, groeien, genieten.

Wij willen op school genieten van elkaar en van al het goede wat God geeft. We zorgen voor een positieve sfeer en vieren samen onze successen.